اعلام تغییرات نسخه جدید اندروید ۷٫۱٫۲ توسط گوگل

اعلام تغییرات نسخه جدید اندروید ۷٫۱٫۲ توسط گوگل
  • 1396/1/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نسخه اندروید ۷٫۱٫۲ امروز رسما منتشر شد. اولین اجرای آن روی دستگاههای نکسوس و پیسل (به جز دستگاههای نکسوس ۶ یا ۹) انجام گرفت. این نسخه در کنار ویژگی های جزئی جدیدی که دارد، چندین مشکل دیرینه نسخه های قبلی را نیز حل کرده است.

گویا آی تی – نسخه اندروید ۷٫۱٫۲ امروز رسما منتشر شد. اولین اجرای آن روی دستگاههای نکسوس و پیسل (به جز دستگاههای نکسوس ۶ یا ۹) انجام گرفت. این نسخه در کنار ویژگی های جزئی جدیدی که دارد، چندین مشکل دیرینه نسخه های قبلی را نیز حل کرده است.

پیش از هر چیز، به تغییرات رسمی ایجاد شده برای پیکسل و پیکسل ایکس. ال. اشاره می کنیم:
در طی چند هفته آینده، ما راه اندازی نسخه اندروید ۷٫۱٫۲ روی دستگاههای پیکسل و پیکسل ایکس. ال. را آغاز خواهیم کرد. این به روز رسانی، شامل رفع تعدادی از مشکلات نسخه قبلی، ویژگی های جدید، و بهبود کلی عملکرد / پایداری دستگاه می شود. در ادامه به چند مورد از تغییرات و به روز رسانی های این نسخه جدید می پردازیم:

– بهبود عملکرد صفحه کشویی که با اثر انگشت کار می کند
– بهبود وضعیت اتصال بلوتوث
– اضافه شدن هشدارهایی در مورد استفاده از باتری

چند مورد از مشکلات نسخه قبلی مانند خاموش شدن سریع هم در این نسخه برطرف شده است. همچنین تعداد کمی از کاربران نسخه قبلی، باندینگ صورتی را روی دوربین خود تجربه کرده بودند که در این نسخه مشکل آن برطرف شده است. برخی از کاربران، در حجم بالای صدا، کشیدگی صداها را تجربه کرده بودند که این عیب نیز اصلاح شده است.
هشدارهای مربوط به استفاده از باتری، تنها ویژگی جدیدی است که قصد داریم به آن بپردازیم. این ویژگی در نسخه ۷٫۱٫۲٫ Beta 2. ارائه شده است. “بهبود وضعیت اتصال بلوتوث”، به احتمال زیاد به قطع شدن تصادفی اتصالات بلوتوث اشاره می کند که در اوایل امسال چند مورد از آنها گزارش شده بود. اما شرکت گوگل اعلام کرده که این مشکل در نسخه جدید رفع گردیده است. ما در گذشته هم مشکل خاموش شدن سریع دستگاه را حل کرده بودیم، اما گزارش های زیادی از طرف کاربران Nexus 6P به دستمان رسید که نشان می داد این مشکل در این دستگاه حل نشده باقی مانده بود.

البته تغییرات ایجاد شده در گوشی های نکسوس کمی متفاوت است. به موارد زیر توجه کنید:
در طی چند هفته آینده، ما اجرای اندروید ۷٫۱٫۲ روی دستگاههای نکسوس ۵X، نکسوس ۶P، نکسوس پلیر، و پیکسل C را آغاز خواهیم کرد. این نسخه به روز شده، شامل رفع چند مورد از اشکالات نسخه قبل، ویژگی های جدید، و بهبود کلی عملکرد / پایداری نسبت به نسخه قبل می شود.

تغییرات و به روز رسانی های برجسته این نسخه جدید عبارتند از:
– بهبود پایداری اطلاع رسانی های
– حرکت کشویی با اثرانگشت روی دستگاههای ۵X و ۶P
– بهبود وضعیت کلی اتصال
– هشدارهای مربوط به استفاده از باتری

امکان حرکت کشویی صفحه با اثرانگشت در اصل منحصر به دستگاههای پیکسل است، اما شرکت گوگل بعد از دریافت برخی واکنش ها، تصمیم گرفت آن را به مدل های ۵X و ۶P اضافه کند.
اندورید ۷٫۱٫۲ در طی هفت های آینده به آهستگی روند پیشرفت خود را آغاز می کند، اما اگر صبرتان تمام شده، می توانید از طریق OTA یا تصاویر کارخانه ای، از آن بازدید کنید. کاربران برنامه بتا می توانند تا چند روز آینده نسخه به روز شده عمومی را دریافت کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *