تایید شد؛ نسخه بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ با یک باتری با ظرفیت کم‌تر عرضه می‌شود!

تایید شد؛ نسخه بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ با یک باتری با ظرفیت کم‌تر عرضه می‌شود!
  • 1396/2/16
  • مقدم
  • 0

نسخه بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ به‌تازگی در FCC رؤیت شده است؛ هرچند، این موضوع لزوماً بدین معنی نخواهد بود که مدل جدید فبلت گلکسی نوت ۷ در بازار ایالات متحده عرضه شود. مدتی پیش، اعلام شده است که گلکسی نوت ۷R در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و این مدل، تنها برای عرضه در بازارهایی مانند ویتنام و کره‌جنوبی توسعه یافته است. به‌تازگی نیز، اسکرین‌شات‌هایی از نمایشگر فبلت جدید سامسونگ به‌دست آمده است که عرضه فبلت گلکسی نوت ۷R را با یک باتری با ظرفیت کم‌تر در مقایسه با مدل استاندارد، تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

آن‌طور که پیداست، نسخه بازسازی‌شده فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ از یک باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند؛ اندازه باتری در گلکسی نوت ۷R نسبت به مدل استاندارد آن، در حدود ۸ درصد کاهش یافته یا به عبارت بهتر، می‌توان گفت که این مدل به یک باتری با ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت کم‎تر در مقایسه با مدل استاندارد مجهز شده است. پیش از این، شایعات دیگری مبنی بر ارائه فبلت گلکسی نوت ۷ با یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت منتشر شده بود اما به‌نظر می‎رسد که آن گمانه‌زنی‌ صحت نداشته باشد.

علاوه‌براین، به سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ برای مدل بازسازی‌‍شده فبلت گلکسی نوت ۷ اشاره شده است که در مقایسه با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ در نظر گرفته شده برای مدل استاندارد فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ قابل‌قبول است. به جزء این دو تغییر و هم‌چنین ایمنی بیشتر فبلت گلکسی نوت ۷R در مقایسه با مدل پایه، اطلاعات منتشر شده پیرامون این نسخه نشان می‌دهد که مدل بازسازی‌شده گلکسی نوت ۷ از همان مشخصات سخت‌افزاری نسخه اولیه استفاده می‌کند. این موضوع، بدین معنی خواهد بود که نسخه جدید گلکسی نوت ۷ به تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ مجهز شده است و با چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود.

گلکسی نوت 7

سایر مشخصات‌فنی فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ، عبارت است از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی sAmoled با رزولوشن Quad HD (یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل)، ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، سنسور اثرانگشت تعبیه‌شده در دکمه Home، تاییدیه IP68 به منظور تایید مقاومت بالای این مدل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل گوشی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگی دهانه لنزی f/1.7 و PDAF و شاتر ثانویه ۵ مگاپیکسلی برای مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی.

همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید، گلکسی نوت ۷R نزدیک به ۶۲۰ دلار قیمت خواهد داشت و شرکت سازنده، آن‌را در اوایل تابستان عرضه می‎کند. در مقایسه با مدل اصلی، این نسخه با کاهش قیمت ۳۰ درصدی همراه شده است؛ مدل اصلی با قیمت ۸۷۰ دلار در بازارهای مختلف به فروش می‌رسید. علاوه‌براین، آن‌طور که پیداست، در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار واحد از نسخه جدید فبلت گلکسی نوت ۷ در بازار کره‌جنوبی عرضه خواهد شد؛ شرکت سامسونگ، موفق شده تا نزدیک به ۳ الی ۴ میلیون واحد از فبلت گلکسی نوت ۷ را جمع‌آوری نماید.

گلکسی نوت 7
گلکسی نوت ۷R در آزمون گیک‌بنچ

باید منتظر ماند و دید که آیا سومین عرضه فبلت گلکسی نوت ۷ به بازار با یک باتری کاملاً جدید و قیمت ارزان‌تر، می‌تواند کاربران را برای اعتماد مجدد به فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ قانع نماید یا هم‌چنان، بسیاری ترجیح می‌دهند تا از فبلت پرچم‎دار سامسونگ دور مانده و یکی از گوشی‌های جدید این شرکت یعنی گلکسی S8 یا گلکسی S8 Plus را با یک نمایشگر ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی بدون حاشیه خریداری نمایند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *