فعال شدن مجموعه آفیس مایکروسافت برای تمام کروم بوک ها

فعال شدن مجموعه آفیس مایکروسافت برای تمام کروم بوک ها
  • 1396/9/12
  • رقیه کُرد
  • 0

 

به نظر می رسد مایکروسافت کار مجموعه Android Office Suite را به پایان رسانده و دسترسی به آن برای همه کروم بوکی ها فراهم شده باشد. کاربران کروم بوک ها از این پس می توانند از مجموعه ابزارهای آفیس مایکروسافت به صورت آفلاین استفاده کنند.

گویا آی تی – اکثر کاربران کروم بوک ها در امریکا دانش آموزان دوره ابتدایی تا دبیرستان هستند و این حرکت مایکروسافت خبر خوبی برای این افراد محسوب می شوند. اکثر کاربران بدون وجود مجموعه آفیس، برای رفع نیازها چاره ای جز استفاده از خدمات Google Apps نداشتند. فروش کامپیوترهای سیار به دانش آموزان این دوره های تحصیلی در سال ۲۰۱۶ رونق زیادی داشت؛ نرخ فروش این محصولات سالیانه شاهد افزایشی ۱۸ درصدی است.

در سال ۲۰۱۷ هم بازار فروش محصولات این حوزه بسیار خوب بود. رشد پیوسته فروش محصولات در بازار آموزشی دلیل اصلی تمرکز ویژه شرکت های سازنده کامپیوتر و همچنین غول های بزرگی مثل گوگل و مایکروسافت برای ارائه سیستم عامل برای آنهاست.

اگر چه تجربه کار با مجموعه آفیس ارائه شده برای کروم بوک به اندازه کار با مجموعه آفیس ارائه شده برای ویندوز لذت بخش نیست و شاید دسترسی به برخی از ویژگی‌ها هم در آن فراهم نباشد اما این نسخه اکثر نیازهای دانش آموزان را مرتفع خواهد کرد. برای نصب این مجموعه نرم افزار به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *