با رسیدهای کاغذی خداحافظی کنید

با رسیدهای کاغذی خداحافظی کنید
  • 1393/10/20
  • نادر عظیمی
  • 1

امروز اپی برای شما در آیتونز به‌صورت رایگان قرارگرفته است که تمامی اپلیکیشن های یادداشت و اسناد در کنارش کم می‌آورند نام این اپ جدیدEvernote Scannable است. این اپ یکی از بهترین راه‌هایی است که شما صفحات موردنظرتان را به‌وسیله‌ی گوشی هوشمندتان اسکن کنید. اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که دوست دارید هوای محیط‌ زیستتان را داشته باشید و دنیایی به‌دوراز کاغذ را تخیل می‌کنید Evernote Scannable اپی است که حتماً باید برای یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید. البته اپ‌های مشابهی نیز مانند Scanbot وجود دارند.

11.5-300x175

برخلاف بقیه‌ی اپ‌های مخصوص اسکن، سرعت اسکن این اپ بسیار بالا و از رابط کاربری ساده و واضحی برخوردار است. زمانی که برای اولین بار این اپ را فعال می‌کنید یک ویدئوی کوتاه از طرز کار اپ را خواهید دید، درحالی‌که به نظر ما کارکرد این اپ آن‌قدر ساده است که دیگر احتیاجی به یک ویدئوی معرفی کننده ندارد! ازاین‌رو ما مطمئن هستیم که در عرض چند ثانیه روش کار دستتان می‌آید.

11.2-300x153

اپ Scannable همیشه در اولین مرحله دوربین شمارا فعال می‌کند چراکه کارکرد اصلی این اپ بر پایه دوربین است. زمانی که دستگاه هتان را بر روی برگه‌ای که می‌خواهید اسکن کنید، نگه می‌دارید یک‌لایه‌ی آبی‌رنگ بر روی صفحه‌ی شما قرار می‌گیرد و یک دایره شمارش معکوس می‌کند. گاهی لازم است که برگه‌ی خودتان راکمی جابجا کنید و در موقعیت بهتری نگه‌دارید چراکه آن لایه‌ی آبی ممکن است به خاطر یکسری تاخوردگی‌های بر روی برگه به‌درستی صفحه‌ی شمارا در برنگیرد. با تمام این تفاسیر Scannable خیلی سریع‌تر از دیگر اپ‌ها برگه‌ی شمارا اسکن می‌کند.

11.4-300x210

بنابر گفته های Evernote ، شما نیازی نیست که در این نرم افزار هیچ دکمه ی خاصی بزنید. فقط کافیست که موبایل را به سمت برگه بگیرید و به طور اتوماتیک برگه تشخیص داده می شود و پس از تصویربرداری، محتوای درون آن واضح می شوند.

11.9-168x300

اگر برگه‌ای که در حال اسکن آن هستید به‌خوبی به‌وسیله‌ی تشخیص خودکار شناسایی نمی‌شود شما می‌توانید به سراغ تنظیمات دستی بروید. بی‌تردید هم تنظیمات دستی و هم تنظیمات خودکار این اپ هر دو از تمامی اپ‌های مشابه و تنظیماتشان در هنگام تشخیص پس‌زمینه و صفحه از یکدیگر، بهترین هستند. برای بهتر کردن فایل اسکن شده شما از تنظیمات برش، برگرداندن، بازیابی تنظیمات بهره‌مند هستید و اگر از فایلتان باز‌هم رضایت نداشتنید می‌توانید به‌راحتی آن را حذف کنید. از دیگر ویژگی‌های جالب آن می‌توان تشخیص کارت‌های ویزیت و سرچ خودکار آن‌ها در لینکدین را نام برد که اطلاعات اسکن شده‌ی شمارا کامل‌تر می‌کند، این ویژگی برای افرادی که باکارها و افراد بسیاری سروکار دارند می‌شود گفت واقعاً کمک‌حالشان خواهد بود.

11.8-168x300

زمانی که کار اسکن تمام شد با انتخاب تصویر اسکن شده و یا انتخاب دسته‌ی صفحات اسکن شده‌تان به‌راحتی برای آن نامی بگذارید، تنها کافی است که محلی که نوشته “Scannable Document” را بزنید و نام جدیدتان را وارد کنید. زمانی که می‌خواهید فایلتان را به اشتراک بگذارید کافی است اگر حساب کاربری Evernote دارید مستقیماً به آن حسابتان بفرستید و یا مستقیماً به صندوق پستی‌تان ارسالش کنید و یا حتی آن را به iCloud و یا Dropbox منتقل کنید.

11.7-300x197

شما می‌توانید تنظیماتی از قبیل خاموش و یا روشن بودن دائمی فلش را از طریق قسمت تنظیمات اپ تغییر دهید. شما می‌توانید از طریق خود اپ به لینکدین خودتان متصل باشید تا اپ به تقویمتان دسترسی داشته باشد.

دانلود از اپستور

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *