ورزش‌نگار ؛ برد فولاد خوزستان/ شکست تراکتور/کاریکاتور کریس و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ برد فولاد خوزستان/ شکست تراکتور/کاریکاتور کریس و بیشتر
  • 1393/11/17
  • مجتبی
  • 2

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

فولاد استقلال خوزستان را به راحتی از پیش رو برداشت

۱۳۹۳۱۱۰۶۰۰۰۴۰۲_PhotoA

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امروز در دیدار بین استقلال خوزستان و فولاد خوزستان، تیم فولاد توانست با سه گل بر حریف غلبه کند و در جدول قرار بگیرد. گفتنی است کولی بالی مدافع استقلال خوزستان در همان اوایل بازی و در دقیقه ۵ از زمین اخراج گردید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

شکست عجیب تراکتور مقابل پدیده

۱۳۹۳۱۱۱۷۰۰۰۲۶۸_PhotoAو اما در دیگر بازی امروز در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم تراکتورسازی تبریز در حالی که میزبان این مسابقه بود در نهایت نتیجه بازی را ۳ بر ۱ به تیم پدیده مشهد واگذار کرد. در این دیدار پر گل رضاحقیقی از روی نقظه پنالتی ، بهادر نسیمف و محمدرضا ناصحی برای پدیده گلزنی کردند. حتی گل تراکتور را هم پدیده ای ها به ثمر رساندند و این گل نیز توسط مدافع این تیم به اشتباه وارد دروازه خودی شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

وحید هاشمیان : کروش را کنار بگذاریم که چه کسی را بیاوریم؟

وحید هاشمیان

وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم بایرن مونیخ آلمان و نیز ملی پوش سابق کشورمان، در طی صحبت هایی اقدام به بررسی عملکرد تیم ملی ایران در بازی های جام ملت های آسیا نمود. ولی اعلام کرده که علاقمند بوده بازی ها را هجومی تر انجام میدادیم. وی گفته ایران در دفاع خیلی خوب عمل میکند و در سه بازی اول هم گلی نخوردیم و حتی گل هم به ثمر رساندیم اما بازی جذاب باید کمی هم هجومی باشد. هاشمیان همچنین اعلام کرده که اگر پولادی اخراج نمی شد تیم فوتبال عراق نمی توانست کاری کند و حرفی برای گفتن نداشت. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

ایران – شیلی ، جایی به غیر از سوئد

۰۱۰۰۰۷۷۸

همانطور که احتمالا می دانید، قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در فروردین ماه سال ۹۴ در کشور سوئد ابتدا به دیدار با شیلی رفته و سپس با تیم سوئد بازی کند. اما حالا ظاهرا سوئدی ها از برگزاری بازی ایران و شیلی در کشور خود ناراضی هستند و دلیل آن را مارکتینگ و تداخل بازی ها اعلام کرده اند. حالا بنظر می رسد بازی ایران و شیلی باید در کشوری دیگر برگزار گردد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

کاریکاتور / تولدت مبارک کریس

۵-۶۸۶۶

عمر مومانی یکی از کاریکاتوریست های معروف است که اکنون وجه بین المللی دارد. حالا وی به مناسبت تولد کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید، کاریکتاروی از وب را تصویر کشیده که دیدن آن خالی از طیف نیست. کریس رونالدو دیروز ۱۶ بهمن مصادف با ۵ فوریه تولد ۳۰ سالگی خود را با دوستان و نزدیکانش جشن گرفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در ادامه می توانید لیست سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش را مشاهده نمایید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بلاخره هربازی بردو باخت داره به نظرمن هرشکستی هم می تونه مقدمه پیروزی باشه ونباید اون تیم شکست خورده خودشوببازه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *