گوگل Photos به عنوان خانه جدیدی برای تصاویر و ویدئو ها پرده برداری شد

گوگل Photos به عنوان خانه جدیدی برای تصاویر و ویدئو ها پرده برداری شد
  • 1394/3/8
  • مبين
  • 0

تقریبا یک هفته قبل بود که خبرهایی از سرویس جدید اشتراک گذاری تصاویر گوگل منتشر شد و قرار بر این بود که در طی کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O معرفی شود. دیشب در طی برگزاری این کنفرانس شرکت گوگل از Google Photos پرده برداشت که به عنوان یک خانه جدید برای تصاویر و ویدئو ها استفاده می شود و در همه دستگاه ها برای جایگزین گوگل پلاس شناخته خواهد شد.

این اپلیکیشن به صورت خودکار از تصاویر موجود در رایانه شخصی حافظه دوربین و بیش تر از این ها نسخه پشتیبان میگیرد و همچنین به شما این امکان را می دهد با نوار کشویی به لحظه های مختلف بروید و می توانید به ماه های مختلف که تصاویر در آن ذخیره شده اند به راحتی دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که به طور خودکار گالری خود را سازماندهی کنید و می توانید آن ها ره به صورت مستقیم در سرویس هایی از قبیل فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

Google-IO-2015-Photos06-1280x720

اگر شما گالری خود را در این اپلیکیشن بسازید برای دسترسی به تصاویر دیگر نیازی به لاگین کردن یا دانلود کردن آن ها نیست و به طور مستقیم می توانید به کالری دسترسی داشته باشید.

یکی از ویژگی های جدید این سرویس ویرایش تصاویر است که با کشیدن صفحه به سمت چپ فعال خواهد شد و شما می توانید در آن تصاویر و ویدئو های خود را در آن ویرایش نمایید. سرویس گوگل Photos حافظه ذخیره سازی نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد و تصاویر با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و ویدئو های و ویدئوها با کیفیت ۱۰۸۰p را ذخیره نماید. این سرویس کاربردی اکنون برای iOS و اندروید از طریق وب سایت امروز در دسترس قرار دارد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *