گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد
  • 1395/10/16
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی تا چند ماه آینده از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد؛ محصولی‌که بنابر شایعات، نسبت به ال‌جی جی ۵ متمایز خواهد بود و طراحی آن، به گوشی‌های پرچم‌دار دیگر نزدیک‌تر شده است. به‌تازگی، یکی از مدیران اجرایی شرکت ال‌جی، ال‌جی جی ۶ را به عنوان پرچم‌دار جدید این شرکت، تایید کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مدیر بخش فناوری شرکت ال‌جی، مدعی شده است که “گوشی ال‌جی جی ۶ در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی می‌شود”. شرکت ال‌جی برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدید خود در اواخر فوریه در کنگره جهانی موبایل آماده خواهد شد. با این حال، سخنگوی ال‌جی اعلام کرده است که این شرکت، زمان دیگری را برای عرضه گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ در نظر گرفته.

جدا از زمان رونمایی رسمی از گوشی ال‌جی جی ۶، هم‌چنین وال استریت ژورنال اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی در ابتدا در آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی عرضه خواهد شد. به همین جهت، احتمالاً عرضه گوشی جدید ال‌جی جی ۶ در سایر بازارها از جمله خاورمیانه، احتمالاً با مدتی تاخیر همراه است.

lg-g6

علاوه‌براین، WSJ اعلام کرده است که شرکت ال‌جی در گوشی پرچم‌دار جدید خود، از طراحی نیمه ماژولار ال‌جی جی ۵ که آن‌را به یک محصول متمایز تبدیل کرده بود، فاصله خواهد گرفت زیرا کاربران، تمایل چندانی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید ماژول‌های اضافی برای گوشی خود ندارند و به همین جهت، این قابلیت تنها محدودیت‌هایی را برای گوشی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم‌عرضه گوشی جدید ال‌جی با بدنه ضدآب اشاره کرد.

 در نهایت، نشریه وال استریت ژورنال اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در زمینه قیمت در مقایسه با ال‌جی جی ۵ چندان متفاوت نخواهد بود و انتظار می‌رود که نسخه آنلاک این گوشی با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار معرفی شود. در همین رابطه، در اوایل هفته اعلام شد که هزینه تولید گوشی ال‌جی جی ۶ در مقایسه با ال‌جی جی ۵ به دلیل حذف طراحی ماژولار از آن، تا ۲۰ درصد برای شرکت سازنده کم‌تر خواهد بود. به همین جهت، منطقی است که پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی با قیمتی نزدیک به نسل قبل به بازار عرضه شود.

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود و شرکت سازنده، آن‌را در ماه مارس به بازار عرضه می‌کند. شرکت ال‌جی در این مدل از شش گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد و ال‌جی جی ۶ مشابه با ال‌جی جی ۵ و ال‌جی وی ۲۰، به دوربین دوگانه مجهز شده است. البته از نظر زبان طراحی، چندان با گوشی‌های گذشته ال‌جی فاصله ندارد؛ البته، شرکت سازنده، گوشی ال‌جی جی ۶ را با بدنه شیشه‌ای همراه ساخته است.

هم‌چنین به دلیل حذف طراحی ماژولار از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶، این گوشی رده‌بالا ضدآب خواهد بود و در مقایسه با ال‌جی جی ۵، حاشیه‌های کم‌تری در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با یک سیستم پرداخت اختصاصی با نام ال‌جی Pay ارائه می‌دهد که نحوه کار آن مشابه با سیستم پرداخت سامسونگ Pay است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *