اعلام تاریخ عرضه آیفون ۶ اس توسط کارمندان Vodafone

اعلام تاریخ عرضه آیفون ۶ اس توسط کارمندان Vodafone
  • 1394/3/16
  • مهدي ده نبي
  • 0

در ماه می سال ۲۰۱۴، شرکت Deutsche Telekom به کارمندان خود اعلام کرد که می توانند در تاریخ ۱۹ سپتامبر منتظر آیفون ۶ اس باشند. بعد از رونمایی و عرضه جهانی این تلفن هوشمند، همه مشاهده کردند که این تاریخ درست از آب در آمد.

امروز یکی دیگر از کارمندان اوپراتورهای اروپایی، از تاریخ عرضه جهانی آیفون ۶ اس پرده برداری کرد.

۲

یکی از کارمندان شرکت Vodafone طی ایمیلی که به MobileNews ارسال کرد، اعلام کرد که می توانیم در ۸ سپتامبر امسال منتظر معرفی و در ۲۵ سپتامبر، منتظر عرضه جهانی آیفون بعدی ( که احتمالا ۶ اس نام خواهد داشت ) باشیم. در ضمن پیش فروش این تلفن هوشمند نیز از ۱۸ سپتامبر آغاز خواهد شد. شخص مذکور، هیچ گونه اشاره ای به فبلت اپل، یعنی ۶ اس پلاس نکرده است.

پرچمدار جدید اپل طبق شایعات، دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که این موضوع، اولین پیشرفت مگاپیکسلی دوربین آیفون از زمان آیفون ۴ اس به حساب می آید. این دوربین دارای سنسور ساخت سونی و همچنین ساب پیکسل سفید رنگ به منظور بهبود عکس های گرفته شده در محیط تاریک می باشد.

۳

همچنین انتظار می رود که اپل، از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که در اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است، بهره ببرد تا به قضیه خم شدن محصولات خود پایان ببخشد. مدل ۴٫۷ ایثنچی آیفون بعدی، از تکنولوژی فورس تاچ که در اپل واچ به کار برده شده است نیز بهره خواهد برد. این تکنولوژی به کاربر اجازه می دهد تا بسته به میزان فشار وارد بر صفحه نمایش، عملکردهای خاصی را از دستگاه انتظار داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *