روزنگار ؛ بررسی تخصصی Galaxy S6 Edge/ سود دهی بلکبری و بیشتر

روزنگار ؛ بررسی تخصصی Galaxy S6 Edge/ سود دهی بلکبری و بیشتر
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

بلکبری سه ماهه پایانی ۲۰۱۴ را با ۲۸ میلیون دلار سود به پایان رسانده

gsmarena_002

نتایج مالی شرکت کانادایی بلکبری برای سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، نشان می دهد که شرکت مورد بحث توانسته بالاخره مجددا به سوددهی برسد. برای دوره زمانی سه ماهه ای که در ۲۸ فوریه خاتمه یافته، بلکبری گزارشی منتشر نموده که مشخص می کند، ۲۸ میلیون دلار سود نصیب این شرکت شده است. این درحالیست که سال گذشته شرکت یاد شده با مشکلاتی مواجه گردید که نتیجه همه آنها ۱۴۸ میلیون دلار ضرر بود.

مدیرعامل اپل، تیم کوک می خواهید تمام سرمایه اش را به خیریه کمک کند

tim-cook-joemygod_story

تیم کوک، مدیر عامل حال حاضر شرکت اپل قصد دارد تا تمامی سرمایه خود را به خیریه کمک نماید. بر اساس گزارش مجله معتبر Fortune سرمایه وی هم اکنون ۷۸۵ میلیون دلار است. وی قصد دارد فقط هزینه تحصیلات آینده فرزند ۱۰ ساله خود را کنار بگذارید و مابقی سرمایه اش را سریعا به خیریه کمک نماید.

تصاویر نسل جدید تلفن هوشمند سری Honor از هوآوی به بیرون درز یافت

gsmarena_005

سری گوشی های هوشمند Honor از هوآوی با قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب روز به روز به موفقیت بیشتری می رسد. حالا این شرکت چینی از روشی مشابه شیائومی برای فروش سریع و مستقیم محصولاتی اینچنینی بهره می گیرد. بزودی قرار است که برند honor را در روسیه نیز عرضه کند. حالا تصاویری از یک تلفن هوشمند در این سری به بیرون درز یافته که انتظار می رود هوآوی قصد معرفی و عرضه آن را در روسیه داشته باشد.

شرکت هواپیمایی آلاسکا با به کار گیری تبلت های ویندوز ۸٫۱، قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در خدمات سرگرم کننده داخل پروازی خود دارد

Alaska Air Line

شرکت ماکروسافت و سیستم عامل ویندوز صاحب یک موفقیت دیگر شدند و آن افزودن ۷۰۰۰ تبلت توسط شرکت هواپیمایی آلاسکا (Alaska Airlines) به عنوان بخشی ازامکاناتِ سرگرمی مسافران این شرکت بود. این شرکت با به کار گیری تبلت های ویندوز ۸٫۱، قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در خدمات سرگرم کننده داخل پروازی خود دارد. سخت افزار دستگاه های خریداری شده توسط آلاسکا، در واقع تبلت  Encore شرکت توشیبا است که یک دستگاه ۸ اینچی با رزولوشن تصویری ۸۰۰*۱۲۸۰ را داراست. موتور محرک آن، نیز یک سی پی یو اتم اینتل می باشد. این تبلت مشخصات یک پیشتاز و پرچمدار را ندارد ولی به هر حال با مشخصات ارائه شده توسط شرکت سازنده و قیمت عرضه شده، همچنین به کارگیری آن به عنوان یک دستگاه سرگرمی، ‌در مجموع یک محصول ایده آل را پیش روی ما قرار داده است.

آیا وان‌پلاس درحال کار بر روی پهپاد است؟

oneplus-drone-640x480

هفته قبلی واپ‌پلاس یک تصویر تبلیغاتی را منتشر کرد که بنظر می رسید که محصول مرتبط با گیم را شاهد خواهیم بود. اما در تصاویر منتشر شده محصول یاد شده در زیر پوششی قرار داشته بود. درهر صورت حالا بنظر میاید که شانس معرفی کردن یک پهپاد از سمت ایم شرکت بیشتر باشد. در حقیقت مدیرعامل وان‌پلاس اخیرا در پستی در شبکه اجتماعی Reddit تاصویری منتشر کرده که نشان دهنده این است آنها در حال کار بر روی یک پهپاد هستند. اگر شما فرک می کنید که این قضیه شاید صحت نداشته باشد، باید بگوییک که چند ماه پیش نیز صحبت هایی از یک ایده توسط این شرکت بیان شده بود که مضمون مشابهی داشت.

اپل برای آیفون ۷ از تکنولوژی ال سی دی استفاده می کند

iphone-61-640x637

همانطور که می دانید ساعت هوشمند اپل دارای صفحه نمایش OLED است و انتظار می رفت که اپل در ساخت نسل بعدی آیفون از صفحه نمایش OLED استفاده کند. اگر شما هم می خواهید این صفحه نمایش در نسل های بعدی آیفون همانند آیفون ۷  که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد وجود داشته باشد متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد.

نحوه تنظیم ویژگی Do Not Disturb در آیفون و آیپد

Do Not Disturb

بسیاری از کاربران آیفون درمورد نحوه تنظیمات ویژگی Do Not Disturb نا آشنا هستند همین موضوع موجب عدم استفاده از این ویژگی می شود. به شخصه افراد زیادی را می شناسم که درمورد نحوه کار این ویژگی آشنا نیستند به همین خاطر تصمیم گرفتم در یک مقاله به بررسی نحوه تنظیمات این ویژگی بپردازم. در ادامه با ما همراه باشید.

بررسی تخصصی تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge ؛ صفحه خمیده ای نو رسیده!

بررسی تخصصی تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge ؛ صفحه خمیده ای نو رسیده!

از یک تلفن هوشمند پرچمدار چه چیزی انتظار می رود؟ این سوال ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، زیرا بسیاری از شرکت ها معمولا دستگاه هایی در سطح یکدیگر و با تفاوت های ظاهری اندک را تولید کرده اند. اما برای سامسونگ حالا ورق کمی برگشته. این شرکت امسال از دو پرچمدار رونمایی کرد که اولین آنها همانطور که اننظار میرفت Galaxy S6 بود. می توانید بررسی تخصصی این گوشی را در گویا آی تی بخوانید تا با آن بیشتر آشنا گردید. اما علاوه بر دستگاه یاد شده، غول کره ای از یک تلفن هوشمند با صفحه نمایشی که از لبه ها خمیده است هم رونمایی کرد که Galalxy S6 Edge نام دارد. البته لبه های خمیده چیزیست که در نمایشگاه IFA 2014 باز هم از سامسونگ دیده بودیم و همزمان با گلکسی نوت ۴ از گلکسی نوت اج با یک لبه خمیده رونمایی کرد.

در این ساعت به پایان روزنگار امروز گویا آی تی رسیدیم و خلاصه ای از مهمترین اخبار حوزه فناوری منتشر شده امروز را برایتان مرور کردیم. همچنین می توانید در زیر لینک سایر مطالبی که امروز در گویا آی تی منتشر شده اند را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

الگوریتم جدید گوگل برای جستجو در ماه آوریل از راه می رسد

ال جی جی ۴ در پایان ماه آوریل معرفی می شود (شایعه)

سرویس Vine کیفیت ویدئوها را به ۷۲۰p رساند

برنامه Telescope for Periscope جانشین غیر رسمی Periscope در ویندوز فون است

فراری ۸ سیلندر ۴۸۸ جی.تی.بی با قدرت ۶۶۰ اسب‌بخار

شرح جزییات تراشه گیرین ۹۳۰ توسط هواوی

ترک پد مک بوک جدید اپل می تواند به یک صفحه ترسیم تبدیل شود

طرح مفهمومی موتور سیکلت Bulldog از هوندا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *